perjantai 30. marraskuuta 2012

Talvi tuli

Nyt se tuli taas, toivottavasti tällä kertaa oikein pysyvästi. Talvi ja lumi toivat mukanaan myös pienen myräkän, joka on sääennusteen mukaan vasta aluillaan. Hyytävän viiman takia olin varsoille kovin ystävällinen (tai ainakin luulin niin) ja loimitin heidät kevyillä toppaloimilla, kun ekan kerran täälläkin on tänä vuonna oikeasti kylmä.

Mutta oli sitten kesä tai talvi, kylmä tai kuuma, niin yksi asia on varma. Senkin arvaatte allaolevista kuvistakin. :)

Moi. Mä oon Duke.
Ja mä olen Salama, enkä pidä yhtään tästä kaavusta.
Tätä kumisaavia on kiva repiä joka suuntaan ja lisäksi sillä on kiva hakata kaveria päähän.
Nypläysleikkiä.
Mä en edelleenkään tykkää tästä.
Lumitöitä.
Rallijahtia.
Senkus puret, täältä pesee!
Täyttä laukkaa läpi tuulen ja tuiskun.

Tadaa! Posti toi jo yhden osan Horsepron tilauksesta. :)

8 kommenttia:

  1. Heheh, olipas piristävä postaus jälleen kossien leikeistä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Nämä jaksavat piristää, vaikka sää olisi mikä. ;)

      Poista
  2. Sun ei ainakaan tarvi murehtia, ettei varsat liikkuis tarpeeks. Ihanaa kun onkin noin aktiivinen riehukaksikko :) Ja aivan ihana tuo kassi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moni tuskastelee, kun omat varsat eivät liiku oma-aloitteisesti yhtään... Nämä taasen eivät liiku askeltakaan jos pyydetään, mutta itsenäisesti pitävät toisensa liikkeellä monta kertaa päivässä. :D

      Poista
  3. aivan ihania nuo sun varsat!C:♥ nauti niistä kun ne on vielä noin pieniä, nuoria ja söpöjä!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin, näiden kanssa arki on yhtä juhlaa ja ennen kaikkea kaikesta huolimatta hyvin hauskaa! :)

      Poista