perjantai 22. maaliskuuta 2013

Seeproja ja satuloita

Meillä onkin kaksi seepraa tarhassa.


Kesällä muuten bongasin laitumelta kirahvin... Kateellisena olen katsonut nyt kevään kynnyksillä muiden blogeista kuvia, kun muiden hevosista karvaa lähtee ison puudelin verran yhdellä harjanvedolla. No, vihdoin tänään oli sellainen päivä, että noista omistakin hepoista irtosi vähän pohjavillaa pois. Sain saaliiksi ehkä villasukkien verran karvaa, eli ei huono saalis ollenkaan, hih. Aika sievässä turkissahan nuo nyt ovat ylipäätään, talliasukkeja kun ovat. Minulla on tuoreessa muistissa vielä viime kevään karvashow, molemmilla oli ihana paksu varsakarva päällään ja se pysyi sitkeästi mukana menossa melkein juhannukseen asti, varsinkin Duken mahakarvat. ;) Pian se taas on, kesä siis. Paitsi juurihan nuokin pääsivät viime kesänä laitumelle...


Mikäs tuo onkaan? No, tällainen vain nyt ajautui minulle ja se on Salkun tuleva satula, mikäli yhtään edes sopii sille. Malliltaan se on joustavarunkoinen Flexible Admiral Fortius este-/yleissatula. Sovitaan, että se on vaikkapa satsaus tulevaisuuteen tai jotain. Käyn koeajamassa sen ainakin Prinssin kanssa jokusen kerran Salkun kasvua odotellessa. :)

4 kommenttia:

  1. Ihan selviä furminaattoriraitoja! :D ....vai onko? Omat ainakin on samanlaisia raitapaitoja furminoinnin jälkeen :)

    VastaaPoista
  2. Katoin kans et tutun näkösiä raitoja :D
    Mut hitto!! Vähänkö oon kade tosta satulasta! Haluisin Vellerille jonkun joustorunkosen yleispenkin maastoon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih! Mä oon kuullut myös pääsääntöisesti vain hyvää noista. Hiplasin tänään Hidalgon koulupenkkiä ja oli kyllä ihan hyvän oloinen. Positiivinen ylläri. :)

      Poista