sunnuntai 23. kesäkuuta 2013

Shetlandinbouninoutaja Duke

Pojat tekivät jälleen pienen jekun minulle.

Illalla laitsalle jäi kaksi tällaista otusta:


Aamulla poniini tervehti minua näin charmikkaan näköisenä:


Minulla kesti jonkin aikaa tajuta asia. ;) Duke päätti kuitenkin tulla avuksi etsintöihin. Tarmokkaasti se käveli ohitseni polkua pitkin yhden tietyn ruohotupsun luo. Ihmettelin vähän, mitä nyt, kun rapsutukset eivät kelvanneetkaan.



Ja toi sieltä "yllätyksen":


Pitäisiköhän kehittää uusi laji, noutajaponiyhdistys tai jotain..?

10 kommenttia:

  1. Ihana! Miksei meidän hevoset tuo niitä syksyn mutakeleillä tarhan liejuisimpaan kohtaan uponneita riimuja ikinä takaisin. :( Siellä saa sitten itse seilailla polviin asti mudassa etsiskelemässä... Hiekkatarhat.<3

    VastaaPoista
  2. Eikä, kyllä on fiksu pouni sulla! :D Ihana ♥

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Voi että miten ihana :3 hurmaavia persoonia nämä sinun pollet!

    VastaaPoista
  5. Joo, ihan vähän sain hieraista silmiäni aamulla, kun tämä tapahtui. :D Olen aina ajatellut, että fiksuhan se on, mutta tämä oli jo ihan uutta. Heti ekana päivänä meille tullessaan huomasin sen ajattelevan ihan itse omilla aivoillaan, isot hevoset eivät sellaista aina oikein harrasta.

    VastaaPoista
  6. Mä oon tän ehkä jo ennenkin jorissu, mutta Viggo oli hukannu kenkänsä päivällä tarhassa. Seuraavana aamuna sanoin sille että etti se kenkäs ny, sulla on koko pv aikaa. Illalla sisälle hakiessa se kenkä oli portin tolpan luona... En vieläkään tiedä miten se oli siihen tullut ;) Mut Duke ei jätä arvailujen varaan mitään, vaan selkeesti oikeesti on fiksu! :)

    VastaaPoista