sunnuntai 8. heinäkuuta 2012

Kuvamuistoja

Silloin tällöin on mukava pysähtyä muistelemaan menneitä. Tällä kertaa luvassa on muutama vähän "uudempi vanhempi" kuva arkistojen kätköistä. :) (kuvat satunnaisessa järjestyksessä)

Hennu ja Minä Vahdolla koulukisoissa 2010 - sävy sävyyn tietenkin.
Kisamenestys ei kovin mairitteleva, Ruskiainen keksi keulia kaikki pysähtymiset. :D
Tomppa ja minä 14.7.2010 kotikentällä.
Kenttä oli upouusi ja kesä kauneimmillaan. 
Minä ja Misu syksyllä 2008.
Tämä pieni taskuraketti on Prinsessa Ruusunen, nykyisin kutsumanimenä Nuppu.
Ihana pieni welsh-neitonen. :) Kuvassa ikää 4v.
Prinsessa ensimmäisissä kisoissaan Laitilassa 2009 ja tässä ruusukesaldo.
Kuin myös tässäkin... :)
Tomtom ja minä Kotimäessä syksyllä 2007. Selostan näemmä rataa kuvaajalle.
Suuri rakkauteni (= Tom) suuren rakkautensa (=esteet) parissa.
Lisäilty 9.7.2012 vähän lisää:

Hennu ja Tomppis pusuttelee keväällä 2010.
Hennu ekaa kertaa kentällä 4/2010. Ratsujuttuja opiskeltu tähän mennessä 5kk.
Sievää ravia.
Hennunen päästelee minkä jaloistaan pääsee kesällä 2010.
Henskun kolmas ratsastuskerta meillä 24.12.2009.
Hennun korva, Tomtom ja minä hiekkakuopilla keväällä 2010.
Minä ja Tom sekä sinivalkoinen ruusuke oman seuran koulukisoissa 2010.
Namusetä-Tomboy ja sh-o. Pilsner talvella 2008.
(Kts. Pilsusta lisää Sukupostista)
Tom kera hovineitonsa keväällä 2009.
Hieno Tomppa matkalla haalimaan ruusukkeita :)
WM-t. Donna keväällä 2009.

4 kommenttia:

  1. laita vaan lisää! kiva katella näitä vanhempiakin kuvia (: upeita hevosia joka kuvassa, ja tuossa ensimmäisessä nuppu-kuvassa näyttää ihan siltä, kuin ponilla olisi laitettu harja permanenteilla pöyheäksi :D

    VastaaPoista
  2. Voih, niin kova ikävä tuli Hennua : (

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä. :'( Rehtiä ja rehellisempää tammaa ei kauhean usein ole tullut vastaan... :/

      Poista