tiistai 28. helmikuuta 2017

Hevoskulut 2017 - helmikuu


Tammikuussa aloitin listaamaan heppamenoja. Miltäs helmikuu näytti?

MENOT 1.-28.2.2017:
  • Heinät (loput heinälaskusta) 607e (nyt pihassa siis heinää heinäkuuhun saakka)
  • Racing Selected-rehusäkki 18,90e
  • Hackamore Sampalle 23,80e (tarpeellinen hankinta)
  • Satulateline tallin käytävälle 11,50e (tarpeellinen hankinta)
  • Turparemmi ponien suitsiin FB-kirppikseltä 8e (heräteostos, oli väärää kokoakin vielä)
  • Muutama aitalauta järsittyjen tilalle 19e
Yht. 688,2e

6 kommenttia:

  1. Pitäisi varmaan itsekin alkaa seurata näitä omien hevosten kuluja vähän tarkemmin. Luulen että enimmät herätäostokset jäisivät :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen! Tässä on heti jäänyt pari heräteostosta väliin, kun on tullut tämä kirjanpito mieleen! :D

      Poista
  2. Nää on hyviä postauksia, tykkään kun oma rahanmeno ei tunnu niin pahalta kun tietää että menee sitä muillakin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen "lohduttanut" itseäni sillä, että jos mulla ei olisi hevosia, mulla olisi paaaljon kenkiä ja laukkuja. Ja ne vasta maksaakin. xD

      Poista
  3. Mä oon kans merkkaillu tält vuodelt ylös, mut en tiiä uskallanko ynnätä niitä, näyttää jo niin pahalta..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä ainakin pakkautuu kaikki menot tälleen alkuvuoteen ja syksyyn... Eli kuukausittain menot vaihtelevat suurestikin. Saas nähdä, miten meidän vuosi lopulta menee!

      Poista