tiistai 3. tammikuuta 2012

Pohdintaa jälleen heppahommista ja sen tulevaisuudesta

Fanni elementissään 24.12.2011 - tutkimassa uteliaana kaikkea.
"Saanhan susta kiinni pitää
Vaikken sua oikeesti enää nää 

En tahdo irtikään päästää

Taas ilmestyt vierellein
On pakko itseään säästää
Sen velkaa sulle jäin 

Olet jokaikinen yön ääni

Kukkamerestä poimin sut
Hyvä ajatus sisällä mun pääni
Kun elämä on suuttunut

Oot valona mun tiellä

Silloin kun on vaikeaa
Hullummaksi olisin tullut vielä
Jos sua ei ois ollutkaan

Ei sua minusta voi erottaa

Jäät osaksi mieleni maisemaa

Kiitos kun olit totta hetken

Nyt mun täytyy tästä jatkaa
Vierelläni teet loppuretken
Vaikka se olis kuvitelmaa"

Näihin Kaija Koon sanoihin voisin kiteyttää sen kokonaisen tunteiden vuoristoradan, mitä olen käynyt mielessäni läpi parin viime viikon aikana.

Olen samalla toki pohtinut koko hevosharrastukseni jatkoa, kuten olen jo vähän vihjaillut viime kirjoituksissani. Menen lähiaikoina katsomaan paria varsaa. Olen päätynyt siihen, että se on "paras" jatkumo tälle harrastukselle - kokonaan uuteen ratsuprojektiin hermot eikä mielenkiinto tällä hetkellä riitä, joten samalla vaivalla hankin varsan kasvamaan rinnalle. Lopettaakaan en osaa, voi enkä halua. Lainahevosilla saan ratsastella niin paljon kuin sielu sietää ja "vihdoin" voin toteuttaa pitkäaikaisen varsahaaveeni. Ehkä.

Siitä, onko koko hevostouhussa mitään järkeä,voisi kirjoittaa vaikka kokonaisen romaanin. Totean vain, että järki ja hevoset eivät mahdu samaan lauseeseen... :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti