perjantai 30. lokakuuta 2020

Lupausten sanat

Kaikki pirut ja enkelit minun päässä taisteli
Sä toit mut kaukaa takaisin
Valan rakkauden painavan
Sanoit senkin mun oppivan, sulla on aikaa opettaa

Kiitti Lauri Tähkä aivan ihanasta biisistä. Sen sanat iskivät sieluun, luihin ja ytimiin tuossa alkuvuonna jo varsin kovin. 

Vuoden aikana olen tehnyt pitkän matkan. Niin pitkän, että ihan hengästyttää ja lopputulemaa olisi kukaan tuskin arvannut. Kiitos tämän ihanan pienen tulisieluisen tamman, olen tässä ja nyt, vahvempana kuin koskaan.  


30.10.2020

Tässä kuvassa on taasen Salama ja Anni, joka on muuten kulkenut Salaman elämässä mukana käytännössä alusta alkaen. 

Salama on nyt hänen silmäteränsä, mutta on kuitenkin virallisesti edelleen minun nimissäni. Näin on paras. <3 Lisäksi Salaman omiin ihmisiin kuuluu Salla noin kerran viikossa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti